duminică, 7 aprilie 2013

Regrete...


“Imi doresc sa fi avut curajul sa imi traiesc viata onest fata de mine insumi, nu viata pe care altii o asteptau de la mine”.
“Imi doresc sa nu fi muncit asa de mult si stiu ca de mine depindea sa imi schimb prioritatile”
“Imi doresc sa fi avut curajul sa imi exprim sentimentele."
“Imi doresc sa fi pastrat mai indeaproape legatura cu prietenii adevarati.”
“Imi doresc sa imi fi dat dreptul sa fiu mai fericit(a).”

Cand avem dorintele astea?Atunci cand ne trezim in plin fapt intamplat si regretam ca nu am luat deciziile bune.Sau atunci cand ne-am simtit dezamagiti de oameni sau de viata?E bine sa regretam?Isi au rost regretele atunci cand faptul e consumat? Oare cei ce sunt pe patul mortii mai au ceva regrete,sau doar se bucura ca misiunea lor in universul asta s-a sfarsit si trec din nefiinta aici, in fiinta ''pe lumea cealalta''?

Am ramas impresionat dupa ce am citit despre un grup de oameni undeva departe care ii ajuta pe cei aflati la ultimele zile printre noi.Acest grup le fac zilele mai placute acestor ''nenorociti''nepermitand sa se gandeasca la cele cinci regrete sub forma de dorinte, ca cele pe care le-am prezentat mai sus.

RESPECT!Este tot ce am la adresa lor.

RESPECT pentru toti cei ce intorc capul atunci cand cineva sufera.

RESPECT pentru cei ce transmit acest curaj de a vorbi si de a ne face mai buni cu semenii nostri.

RESPECT pentru cei ce nu critica si inteleg ca altii sunt preocupati sa faca ceva bun in viata asta.

RESPECT pentru cei ce incurajeaza la scris,pentru cei ce intreaba pe cineva plangand pe strada''ESTI BINE?'',pentru cei ce dau 50 bani unui cersetor fara sa se gandeasca ca incurajeaza aceasta ramura rusinoasa a societatii, ci doar ca ar putea ajunge candva ei sa ceara 50 bani pentru o paine si asta nu pentru ca nu au puterea fizica sa munceasca , ci poate lipseste puterea psihica si morala de a face ceva.

Ideea de baza e destul de simpla:Sa fim mai buni cu noi insine pe parcursul intregii vieti.Sa respectam absolut orice face parte din viata noastra zi de zi,asa ne vom respecta propria persoana.

Un comentariu:

  1. Am reusit sa ajung “la zi” cu toate randurile tale si ma declar impresionata , mandra chiar de fiecare cuvant in parte care ai reusit sa il expui aici , in fata tuturor celora care au capacitatea si viziunea de a intelege ceea ce vrei sa exprimi. Ar fi fost cu adevarat pacat sa pastrezi doar pentru tine si sufletul tau tot ceea ce urmeaza sa “marturisesti” aici .Vorbesc deja la viitor pentru ca am un feeling ca e doar un sfios inceput iar pe mai departe am increderea ca vei surprinde in mod placut multa lume. Vizavi de regret, ca acesta este topicul postarii , cred ca prin a incepe sa dai frau liber cuvintelor si trairilor tale ai eliminat din lista de eventuale regret unul din ele. Astept sa citesc urmatoarea postare :)

    RăspundețiȘtergere